Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

074-2556600 [javascript protected email address]
Twente Werken bij

De klachtenfunctionaris

Klachtenfunctionaris Aveleijn

Op dit moment zijn we op zoek naar een nieuwe klachtenfunctionaris. Heb je een vraag of ben je ontevreden? Neem dan gerust contact op met Annemieke Bijkerk.

Heb je zelf met de begeleiding gepraat, maar ben je niet tevreden over hoe dat ging, dan kun je een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris praat met jou en alle betrokkenen over jouw klacht. Het doel is de klachten op te lossen, zodat jullie verder kunnen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig. Dit wil zeggen dat de klachtenfunctionaris bemiddelt tussen jou en Aveleijn.

Is de klacht na bemiddeling door de klachtenfunctionaris nog niet afgerond? Dan kun je een formele, schriftelijke klacht indienen bij de Raad van Bestuur van Aveleijn. Zij laten de klacht vervolgens onderzoeken. Ook als je kiest voor een formele klacht, kan de klachtenfunctionaris je blijven adviseren en zo nodig begeleiden.

Goed om te weten:

  • Aveleijn bewaart de klachten die er zijn geweest. Iemand die niks met de klacht te maken heeft, mag dit niet lezen. Klachten worden 10 jaar bewaard.
  • De mensen die wat over de klacht weten, mogen er niet over vertellen aan anderen. Dat mag alleen als het nodig is om de klacht op te lossen.
  • Ben je niet tevreden met de oplossing? dan kun je de klacht vertellen aan de Geschillencommissie. De klachtenfunctionaris kan je hier meer over vertellen.

Om deze content te tonen moeten we cookies plaatsen. of bekijk het op www.youtube.com/embed/ZlcMFIuJsk0