Klachtenfunctionaris Aveleijn
Heb je zelf met de begeleiding gepraat, maar ben je niet tevreden over hoe dat ging, dan kun je een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris praat met jou en alle betrokkenen over jouw klacht. Het doel is de klachten op te lossen, zodat jullie verder kunnen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig. Dit wil zeggen dat de klachtenfunctionaris bemiddelt tussen jou en Aveleijn.
Is de klacht na bemiddeling door de klachtenfunctionaris nog niet afgerond? Dan kun je een formele, schriftelijke klacht indienen bij de Raad van Bestuur van Aveleijn. Zij laten de klacht vervolgens onderzoeken. Ook als je kiest voor een formele klacht, kan de klachtenfunctionaris je blijven adviseren en zo nodig begeleiden.
Goed om te weten:
- Aveleijn bewaart de klachten die er zijn geweest. Iemand die niks met de klacht te maken heeft, mag dit niet lezen. Klachten worden 10 jaar bewaard.
- De mensen die wat over de klacht weten, mogen er niet over vertellen aan anderen. Dat mag alleen als het nodig is om de klacht op te lossen.
Nicole Oosterbroek
Klachtenfunctionaris
Telefoon: 06 – 82 78 02 96
E-mail: klachtenopvang@aveleijn.nl
Ben je niet tevreden met de oplossing? Dan kun je een formele klacht voorleggen aan de Raad van Bestuur. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Regionale Klachtencommissie Twente (secretariaat@regionaleklachtencommissietwente.nl).
Klik hier voor het reglement van de Regionale Klachtencommissie Twente.