Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

074-2556600 [javascript protected email address]
Twente Werken bij

Heb je een klacht of wil je met iemand praten?

Ben je ontevreden of heb je een klacht?
Dan doen we er alles aan om dat samen op te lossen.

Wij willen graag dat cliënten, ouders en verwanten tevreden zijn over de ondersteuning van Aveleijn. Daar doen we hard ons best voor. Toch kan het zijn dat je ergens niet tevreden over bent. Als je ontevreden bent, doen we er alles aan om dit samen op te lossen.

Ben je ontevreden, dan helpt het om erover te praten. Het werkt vaak goed om te praten met degene waarover je ontevreden bent. Komt je er met elkaar niet uit? Dan kun je contact opnemen met iemand die jou kan helpen.

Ben je jonger dan 18 jaar? Klik dan hier.

Wie helpt mij?
Wie jou kan helpen, is afhankelijk van het soort onvrede of klacht.

Bekijk hier de poster met meer informatie.
Hieronder vind je meer informatie over de personen die jou kunnen helpen.

Klachtenloket
Weet je niet bij wie je het beste kunt zijn? Dan kun je contact opnemen met een medewerker van het Klachtenloket van Aveleijn. De medewerker van het klachtenloket brengt je met de juiste persoon in contact. Je wordt vervolgens binnen 2 werkdagen teruggebeld door degene die jouw klacht gaat behandelen.

Je kunt het Klachtenloket op de volgende manieren bereiken:

Telefoon: 074-2558359
Mail: klachtenloket@aveleijn.nl
Via het klachtenformulier onderaan deze pagina.

Klik hier voor het jaarverslag van de klachtencommissie Regionale Klachtencommissie Twente.

Klachtenformulier