Vandaag hoef je zelf geen koffie te zetten, want dat bakkie drink je samen met ons. Lekker even bijkletsen met bekende en misschien ook nieuwe deelnemers.
Op de soos doen we een gezellige activiteit met elkaar, waarna we afsluiten met een broodmaaltijd.